Säkerhetsväst

Jag ska införskaffa mig en säkerhetsväst nu hade jag tänkt eftersom att min lilla pärla inte tycker det är alltför kul att vara lugn under en uteritt. Men det finns ju hur många som helst att välja bland och jag har verkligen inte hängt med i svängarna. Sist jag hade säkerhetsväst var när jag var hoppryttare vilket va för x antal år sen. Då hade jag en väst som var så stel att det var som att sätta en pinne bak på ryggen, kunde knappt röra mig. Så jag vill ha en väst som är säker men ändå skön, några tips?

Kommentarer
» Anonym

Det finns västar som känns typ som en tröja, en sån borde du ha!

Svar: Det ska jag kolla upp, vad är det för märke?
Natalie Ekroth

2013-05-01 14:29:22
» Matilda

Racesafe västarna helt klart!
Dom är bäst!;)

Svar: ska kolla upp det, tack! :)
Natalie Ekroth

2013-05-01 21:18:17
» Johanna

Racesafe! :D

Svar: ska kolla upp det, tack! :)
Natalie Ekroth

2013-05-02 20:28:08
URL: http://www.thedeens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback