Första tentan klar

Nu är veckans första tenta färdigskriven och det gick inte sådär superbra. Det var fysik och det är så väldigt mycket formler att komma ihåg så man blir helt snurrig. Men inte mycket jag kan göra åt det nu så nu är det fokus på onsdagens tenta istället.
 
Delizia ska få ta det piano den hä veckan. Det har som precis enligt planen blivit några tuffare dagar på senaste tiden så nu ska det trappas ner lite igen. Passar alldeles utmärkt eftersom jag har tentavecka den här veckan.
 
Fick precis reda på att min frack har kommit också så jag ska åka iväg alldels strax och hämta den. Jag slipper alltså rida SM i min kavaj. Nu ska vi bara försöka göra en kür sen är vi fit for fight!

Kommentarer
» farmor

Te quiere muchisimo guapa mia. Du är verkligen duktig min ängel. Jag har hälsning från tidigare KTH-lärare att det är toppen att du klarat av första året så bra. Det tyder på GO. Jag håller alla tummar för dig, det vet du. Puss

2013-05-21 07:56:13
» farmor

quiero heter det och inte annat.

2013-05-21 07:57:44
» Anonym

Kan du inte visa bild på frakten?

Tror du att du kommer att komma till final? Hur många får rida den?

2013-05-22 06:37:21
» Anonym

Du har väl hela tiden satsat på SM, annars så hade du väl inte tävlat så mycket ...

Svar: Jag vet inte om jag tycker 10 starter under hösten är mycket. Vi hoppades på att kanske kunna ta oss till SM men det var inget mål som vi la upp träningen runt.
Natalie Ekroth

2013-05-22 09:00:00
» Marie

Till anonym, ja 10 starter hittills under säsongen är enligt min syn högst normalt för en tävlingshäst. Gå in i TDB på ranking så ser du att de flesta hästar gått 8-16 starter. Man kan anta att sista helgen hade inte ridits om inte chans till SM funnits.

2013-05-23 07:59:06
» Liselotte

Har du fått ihop någon kur än...spännande !!

2013-05-25 20:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback