Får rida i min kavaj

Vi hittade ingen frack som var bra idag, de hade bara en Pikeur i strl 34 inne och den var i ull. Jag vill ha en i softshell för att kunna tvätta den själv hemma plus att den inte blir lika äcklig så fort man svettas. Så jag får helt enkelt debutera i min vanliga kavaj på söndag och ha den ett tag framöver. Det är inte många affärer som har strl 34 inne så då får vi beställa vilket gör att det kan ta upp till åtta veckor innan jag får fracken. Jakten på den perfekta fracken fortsäter.
 
Efter vår lilla tur till Upplands Väsby åkte jag till Delizia. Det var så varmt att jag blev svettig bara av att leda fram henne. Men Delizia var duktig och jobbade på bra, vi fick lite problem i serierna idag men vi löste det också till slut. Duktiga lilla häst.

Kommentarer
» Anonym

Ska du rida MSV:A1 i Gnesta i morgon söndag?

Svar: Ja vi var i Gnesta och red Msv A1 idag :)
Natalie Ekroth

2013-05-11 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback