Underbara häst

 
Åh så fin min fantastiska häst är! Fick sån jävla känsla ett par steg i traven idag att jag blev helt överväldigad, jag blev så glad att jag tappade fokus en millisekund och då tappade jag henne. Men jäklar vilken wow-känsla! 
 
Idag var målet med passet att få henne att vänta på mig i bytena. När jag gör ett byte på långsidan så vill hon gärna börja byta i serier, lite över ambitiös, så där har vi ganska mycket att jobba på. Det blev i alla fall mycket bättre mot slutet så det var jätteskönt att arbetet lönade sig.  

Kommentarer
» Kathrin

Vad fina ni är!

Svar: Ja tack! Delizia är underbar! :)))
Natalie Ekroth

2013-03-02 19:20:14
» Ida Woxlin

Snygg design du har :)

Svar: Tack! :)
Natalie Ekroth

2013-03-02 20:59:32
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
» Farmor

Det där fotot vill jag ha. Mejla mig. Puss

2013-03-04 09:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback