Söndag 17/3

Imorse var jag och mamma och hälsade på min älskade gamla ponny Milady G, så himla liten och söt är hon! Vad snabbt man vänjer sig vid att ha en stor häst ändå, kan inte fatta att jag inte tyckte Lady var liten alls när jag hade henne. Hon mådde i alla fall väldigt bra och jag är så glad över vart hon hamnat!
 
Delizia har jag tömkört idag eftersom att det inte gick att göra det sist det var planerat. Tycker att det är väääldigt svårt att hålla koll på tömmarna, krävs en hel del träning men som tur är ska jag träna på det för KG Svensson på tisdag. Delizia var busig, gjorde en väldans massa krumbukter i luften, hon är i alla fall rörlig! 

Kommentarer
» Mamma

Ja, den rörligheten är det inget fel på alls:)...

2013-03-17 17:38:46
» Kathrin

Superfint kort! Går det att skicka i ett mms? Kram

Svar: Fixar det! :) Kram
Natalie Ekroth

2013-03-17 17:39:20
» Annelie

Så himla mysigt att ni kom och hälsade på idag :) kom snart igen kram kram

Svar: Det var kul att vi fick komma, och vi kommer gärna igen snart! :) kram
Natalie Ekroth

2013-03-17 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback