Packar till Young Riders Academy

Tidigt imorgon bitti styr vi kosan mot Strömsholm och första träffen med Young Riders Academy. På grund av kvarkan (igen, det är mycket den ställer till med den här kvarkan) kan inte Delizia åka med så jag åker själv. Det är tur att vi ska göra mycket saker som inte ivolverar ridande.

Jag håller i alla fall på att packa till det nu och som vanligt när jag packar blir det extremt mycket saker. Vi ska vara borta en natt, på min packning ser det ut som 20. Men det är ju bättre med för mycket än för lite, eller hur? :)

Kommentarer
» Paulina

På hur länge kommer ni inte att få åka ifrån stallet? Väldigt tråkigt för er! :(

Svar: Om inga fler insjuknar släpps karantän 4/4, så jag hoppas verkligen på att vi får lämna stallet då! Ja det är sjukt tråkigt!
Natalie Ekroth

2013-03-23 01:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback