Ge mig sol och vår

Man blir så himla glad nu när solen väljer att titta fram under dagarna, man får sån energi! Att jag sedan klarade programemringsprovet som vi hade idag gjorde inte saken sämre. Hoppas nu på att min pärla mår bra idag också så är dagen fulländad.
 
Hade tänkt att rida inne idag och fortsätta jobba med kvickheten hos både Delizia och mig själv. När man tänker hur man ska rida så känns det så himla lätt. " Ja men det är ju bara för mig att bli kvickare" tänker man ju. Men närman sitter där och verkligen ska utföra det man tänker så är det inte lika enkelt längre. Faktum är att det då blir ganska svårt. Speciellt när man inte har någon som kollar heller utan man är tvingad att känna sig fram. Svårt men så otroligt nyttigt!
 
Viktigt för mig att tänka på idag är att jag inte blir klämmig i traven. Så fort jag känner att jag börjar skava i sadeln ska jag börja rida lätt ett par steg och sedan sätta mig ner igen, för att slappna av i benen.
 

Kommentarer
» Farmor

GRATTIS mitt gull. till provet. Ser du vad jag skriver?

Svar: Tack farmor! :) Ja jag ser vad du skriver
Natalie Ekroth

2013-03-06 11:06:16
» Farmor

Vad kul att du svarar. Härlig läsning varje dag.

2013-03-06 15:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback