Bättre start på dagen

Idag mår jag väldgt mycket bättre så det är skönt. Gick och la mig 21.30 och vaknade under natten för att jag mådde så dåligt. Men när jag vaknade på morgonen var det borta, konstigt men härligt. Jag ska iväg och jobba snart också, det hade varit väldigt jobbigt om jag mådde som igår men nu känns det okej.
 
Härligt att solen valt att titta fram, tror att det får bli en liten uteritt på prinsessan idag. Får hoppas att hon sköter sig lite bättre idag än sist eftersom att jag fortfarande känner mig lite försvagad. Det återstår att de.

Kommentarer
» Farmor

Du måste vara rädd om dig gumman.

Svar: Jag är rädd om mig :)
Natalie Ekroth

2013-04-02 11:30:51
» Farmor

Det är jättebra. Gläder och lugnar mig. Puss

2013-04-02 13:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback