Träning

Idag är det träning för Mads som gäller igen, ska bli väldigt kul och jag är sjukt taggad! Får hoppas att kameran vill samarbeta idag för det skulle vara kul att se hur det ser ut för min egen skull också. Man lär sig ju väldigt mycket av att kolla på sig själv när man rider, och kolla på andra också för den delen!

När jag hade ridit Lady i 2 månader ungefär red jag en programridning för Roger Ohlsson som mamma filmade. Jag hade mesat runt på henne innan och när jag red för Roggan ville han att jag skulle rida på MYCKET mer framåt. Jag gjorde som han sa men det kändes som om jag slaffsade runt, men sen när jag fick se filmen såg jag att det såg väldigt bra ut. Det var här som mitt och Ladys första genombrott kom, ett bevis på att en film kan göra sån enorm skillnad!

Kommentarer
» Mamma

haha, du glömde skriva att Roggan frågade om han skulle bära fram hästen åt dig! :)

2013-01-21 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback