Slappardag

Idag har Delizia fått en slappardag. Först fick hon sola i 20min, sen fick hon lite massage över ländryggen och sedan en promenad på 30min. Eftersom att det var jättemörkt ute så gick jag med henne i ridhuset. Det var hoppträning idag och oj vad glad jag är att jag inte hoppar, hindrena var hiskligt höga!

Idag har jag förresten haft Delizia i en månad, herregud vad tiden går fort! Känns som om att det var igår vi lastade ut henne ur transporten för första gången på Runsten.

Nu ska jag fortsätta plugga lite envariabelsanalys och hoppas på att jag klarar kompletteringstentamen imorgon!

Kommentarer
» Annika

Det där enveriabel... grejsimojset fixar du plättlätt!

Svar: Åh jag hoppas verkligen det!
Natalie Ekroth

2013-01-16 23:21:25
URL: http://designanas.blogspot.se
» Farmor

Hur gick det???

2013-01-21 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback