Fredag

Idag var jag uppe med tuppen och skulle rida, ridhuset skulle vara stängt efter 15.00 och jag behövde verkligen trimma idag eftersom att jag inte gjort det sen i måndags. Så fick hoppa över föreläsningarna idag, så skönt att kunna göra det om det behövs.

Delizia kändes väldigt fin idag. Hon jobbar verkligen med mig från början nu, så häftig känsla. Fick missförstånd i några byten, jag är inte riktigt hundra på dom än men det kommer! På slutet kändes traven verkligen helt fantastisk, hon vilade på steget och var aktiv bak.
Helt perfekt är hon min pärla!



En bild på mitt fina rum


Kommentarer
» Marita

Otroligt fint rum, ska du inte bli designer?

2013-01-26 01:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback