Dagens ridpass

Idag var det meningen att jag skulle rida igenom lite rörelser ur msv C1an men kände när jag joggade fram att hon satt lite i vänstersidan så jag ändrade målet med ridpasset till att få henne lösgjord.

Det här gick bra: Hade henne i väldigt bra form, väldigt rund. Delizia hade väldigt fin energi idag också, som vanligt! :) Red mycket övergångar mellan öppna och sluta för att få henne loss i sidorna. Övningar som jag gjorde på Milady G funkar alldeles utmärkt även på Delizia så det är super!

Det här gick mindre bra: Hon var lite grinig stundtals i galoppen och slängde ut ett ben här och var. Det gjorde hon några gånger sen jobbade hon med mig igen.

Kommentarer
» matilda

åh så fint träns du har!

Svar: Åh tack! Det är ännu finare i verkligheten! :)
Natalie Ekroth

2013-01-19 01:36:15
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback