cxworx

Kom nyss hem från gymmet där jag testade på ett pass jag aldrig gått på förrut. Cxworx hette det och var verkligen jobbigt, men det var bara 30min långt så det va ju skönt. Det var i alla fall styrka för i princip hela kroppen och det var väldigt insentivt, inga långa vilopauser eller så. Väldigt skönt med ett pass som är så kort när man har mycket för sig!
 
För några dagar sedan beställde jag väggord som damp ner i brevlådan idag. Pappa har precis satt upp dom och det blev verkligen bra! Ska försöka få en bra bild på det så att ni får se.

Kommentarer
» Farmor

Det såg jag igår och det ar verkligen mycket fint. Såg Ser handskrivet ut. Du har en bra pappa du.

2013-01-28 16:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback