Träningsvärk

Har sådan sjuk träningsvärk i magen från gårdagens gympass, känns ungefär som om någon sparkat sönder mina revben. Inte den skönaste känslan men bra att styrketräningen ger något i alla fall!
 
Ikväll ska jag träna för Anne-Carin Klinge för första gången med Delizia. Jag tränade för henne mycket när jag hade min c-ponny B Melizza och tycker att hon är jättebra! Eftersom att Mads och Jeanna är i Frankrike och tävlar nu så är jag utan tränare så det är perfekt att jag får möjlighet att rida för Anne-Carin. Annars vet jag inte riktigt vad vi hade gjort, 1 månad utan träning känns inte riktigt som det bästa just nu.

Kommentarer
» Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Sv: Alla har vi olika smak :D

2013-02-24 21:13:18
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback