Tävlingskavaj

Förra veckan var jag på Hööks och provade tävlingskavajer och föll för en kavaj med funktionsmaterial. Men det var det inte bara jag som gjorde tydligen då de inte hade i min storlek inne, så  de beställde hem en och idag ringde dom och sa att den hade kommit. Så ikväll ska jag åka dit och testa den så får vi se hur den känns. Jag har haft min Pikeur kavaj som jag har nu i 4 år snart och den börjar blil lite liten.
 
När vi var på horse shoew i globen föll jag för en Animo Lou, verkligen snygg men lite för dyr, tror den kostade runt 4000kr. Så det får bli en annan gång när jag är rik. :)
 
Älskar verklige Hööks produkter just nu och köper nästan allt där nu för tiden, vi bor farligt nära den i Kungens Kurva så det blir en del besök där.
Klicka på bilen för att komma till produktsidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback