Mini-julafton och vita jeans

Idag när jag kom hem var det lite julafton här hemma. Paketet från Gina Tricot som jag beställde igår hade kommit, snabbt som attan. Jag beställde jackan och en pike från Gina Tricots Grand Prix kollektion.
Här hemma låg också en super fin skjorta från Ralph Lauren och dessutom fick jag reda på idag att jag har fixat ett B i slutbetyg i Samhällsbyggnadsprocessen! En toppenag helt enkelt.


Något jag har fallit för mer och mer på senaste tiden är vita jeans. Tycker det ser så himla somrigt och fint ut!
Hittade dessa från Cheap Monday på Nelly, superfina och till ett bra pris.
Klicka på bilden för att komma till hemsidan.
 
 

Kommentarer
» Farmor

GRATTIS till betyget. Puss

Svar: Tack kära farmor :)
Natalie Ekroth

2013-02-08 13:11:36
» Elin

Assnygga!

Svar: Visst är dom! :)
Natalie Ekroth

2013-02-09 15:50:44
URL: http://elinwedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback