Halt

Jäklar vad halt det var ute idag! Bara is överallt så det fick bli en skrittrunda idag då jag var rädd att Delizia skulle halka och sträcka sig om jag joggade. Det är tur att hon har broddar och snösulor i alla fall annars hade jag kanppt vågat ta ut henne ur stallet.
 
Det är så hilma intressant att se vart dom går om man ger dom möjlighet att välja, min gamla ponny gick helst hem men Delizia vill gärna gå bort från den plogade vägen och ut i snön. Det vågar jag dock inte eftersom att jag inte vet hur det ser ut under. Men jag undrar verkligen vad hon vill ut där och göra, någon som har varit med om samma sak?
 

Kommentarer
» Kathrin

Det bästa med Delli är att hon är självständig! Att sova bort på tävling, lämna kompisar eller bli lämnad själv har aldrig varit något problem! Stor plus och en enorm frihet att bara kunna lämna gårdsplan och rida rätt ut i skogen på egen hand! :) Hon uppskattar nog alla era mysiga uteritter då hon får se sig omkring! Kram till er! <3

Svar: Ja det är fantastiskt! Jag hoppas hon gillar dom lika mycket som jag! Kram :)
Natalie Ekroth

2013-02-03 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback