Dagens träning

Dagens träning för Anne-Carin var verkligen givande! Hon satte verkligen ord på det jag känt i vänstersidan, att Delizia sitter i vänster och inte vill ta i med höger bak. Jag fick göra väldigt bra övningar för att få bukt med det och det blev verkligen bättre! Jag kände när Delizia började ta i med bak och bära sig själv, en riktig aha-upplevelse. Har fått ett jättebra verktyg för att fortsätta jobba med detta hemma nu så det känns superbra.
 
Fick bra tips i slutorna också- att jag ska tänka att jag rider in framdelen och inte bakdelen för att förhindra att baken hamnar före. Blev en väldig skillnad på slutorna efter det.
 
Kommer film senare från dagens ridpass snart!
 
 
 

Kommentarer
» Farmor

Så jättebra

2013-02-25 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback