Dagens ridpass

Jag hade tur idag när jag kom till stallet för dom hade hunnit bygga klart inför imorgon så då kunde jag rida i ridhuset. Och som hon gick, så himla härlig känsla! Det släppte lite i bytena idag tror att poletten trillade ner på mig för dom blev verkligen superluftiga och raka! Och hon hade väldigt fin energi idag, nästan mer än vanligt, så den här träningen kändes verkligen som ett styrkebesked!
 
Eftersom att det var en uppbyggd bana så fanns det inte några långa linjer att träna skolor osv på så man fick saxa lite vilket är jättebra ibland för då tvingas man att variera slutor och öppnor med att rida rakt fram. Men självklart måste man ibland ha lite längre linjer för att träna tävlingsmomenten.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback