Dagens ridpass

Hade egentligen velat rida ut och busa idag men det var kolsvart ute när jag kom till stallet så det får vänta till i helgen. Ska bli så skönt när våren börjar komma så att man kan rida som man vill!

Det blev en liten kortis i ridhuset idag, joggade bara i traven och galopperade en kort stund. Det var hoppträning i ridhuset idag igen så vi hade inte så mycket plats att vara på. Hon kändes i alla fall fin idag så det var kul! Får lite motstånd i skritten när jag vill ta igenom vänstersidan ordentligt så där har vi en del att jobba på! När det kommer igenom kommer det bli huuur bra som helst! Hon är så fantastisk min pärla, jag är så lyckligt lottad som har henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback