Träning för Anne-Carin

Igår var det äntligen träning för Anne-Carin igen. Hon tyckte att det ser mycket bättre ut än innan så det var jättekul. Dock tyckte hon att hon kommer ner lite på bogarna i vänster varvet, men det fick vi rätt snabbt ordning på genom att lätta på inner och flytta henne undan vänster skänkeln.
 
Jag red igenom programmet också för andra gången och det gick helt okej. Det finns förbättringssutrymme på i princip varje punkt men det är ju nästan bara roligt eftersom att det ändå inte var dåligt. Öppnorna var det som var sämst igår så de tränade vi rätt mycket på och vilken skillnad det blev!
 
Idag ska jag fortsätta träna mycket på öppnorna  så att dom sitter till imorgon, så jäkla taggad.
Nu är vi släppta ur karantän också!

Kommentarer
» Marie

Tränar du för klinge varje vecka? :)

Svar: Jag gjorde det innan kvarkan men nu har det blivit lite hattigt. Tanken är att jag ska göra det i alla fall! Vi flyttar ju till hennes stall snart :)
Natalie Ekroth

2013-04-05 20:28:37
URL: http://mariekruger.blogg.se/
» Marie Krüger

Jaha! Då lär man ju se dig på Ekeby ibland då :) Trevligt!

Svar: Ja det lär vi göra! :)
Natalie Ekroth

2013-04-05 23:41:45
URL: http://mariekruger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback