Tävlingsmänniska

Nu börjar det verkligen närma sig Msv B debuten, jag har inga direkta förväntningar eftersom att vi inte riktigt fått den uppladdning som behövs. Utan vi får ta det som en liten träning helt enkelt, det är lätt att säga så nu men på fredag lär tävlingsmänniskan i mig vakna och göra det stenseriöst ändå. Egentligen är det inget dåligt med det förutom att man blir väldigt besviken om det inte går bra, men det får jag deala med då.
 
Veckans upplägg är i alla fall klart och ikväll är det träning för KG, skulle egentligen tömköra men det är så trångt nu så rider istället. Känner att det jag behöver alla tips jag kan få då jag inte tränat för tränare på över tre veckor.
Ska försöka få med filmkameran, det börjat bli dags för en liten film nu igen.

Kommentarer
» Anonym

Är ni släppta ur karantän nu?

2013-04-02 18:39:26
» Åsa

Ja jag undrar oxå om karantän är släppt med tanke på smitta mm.

2013-04-02 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback