"Programträning"

Idag försökte jag så gått det gick att rida igenom Msv B4 för första gången. Det var hinder i vägen och banan är för kort och för bred men jag ville ändå försöka känna på rörelserna efter varandra, det är inte riktigt samma sak att rida varje rörelse för sig. Delizia var duktigt, hon är så himla härlig, vill alltid göra rätt och sätter nästan krokben på sig själv för att försöka göra det jag vill. Ibland blir det lite för mycket men hellre det än för lite eller hur?
 
Det är egentligen inga svårigheter i programmet men jag är fortfarande inte 100% på bytena så de blir inte helt perfekta, tur att Delizia är otroligt duktig och snäll i bytena annars hade det blivit kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback