Fantastiskt meeting i Högbo

Är nyss hemkommen efter ett sjukt bra meeting i Högbo. Jag och Delizia startade Msv B4 både igår och idag och jag hade aldrig ens kunnat drömma om att det skulle gå SÅ bra som det gjorde.

Igår kändes hon fin på framridningen, var med mig hela tiden men hade inte riktigt samma power som jag hade sist. Väl inne på banan ville hon inte gå förbi domarbordet till en början så  jag lade ner henne lite i formen och red lätt vilket gjorde att hon slappnade av och började lyssna igen. När programmet började så släppte hon helt alla tankar på allt läskigt och jobbade med mig, däremot tycker jag att hon blev lite för lång. Vi fick ändå ihop 69,67% och det ledde till vinst!

Idag hade jag en väldigt sen starttid 16.26 så vi gick hela dagen och väntade, jag tycker att det brukar vara ganska jobbigt och vill gärna starta tidigt. Men idag lyckades jag hålla fokus hela vägen, vilket jag tror var mycket tack vare att jag tänkte på kosten under hela helgen. Var väldigt noggran med när och vad jag åt så att jag skulle hålla hela helgen. 

På framridningen idag kändes hon väligt mjuk och fin från start, men eftersom att hon blev lite lång igår ville jag rida ihop henne lite mer och sätta lite mer power. Väl inne på banan rann bägaren över lite och Delizia såg lite spöken i ett av hörnen, men var så j*vla fin emellan. Vi red ihop hela 71,8% och ännu en vinst.nI och med att vi vann båda klasserna vann vi även meetingpriset i lilla rundan, superkul!

Nu är vi även färdigkvalade till Msv A, världens finaste och bästa häst!

En liten Delizia som inte ville stå stilla när det vankades fotografering.

Kommentarer
» Ingela

Grattis Natalie!! Ni är så gryma!!

Svar: Tack så jättemycket!! :)
Natalie Ekroth

2013-04-15 08:50:05
» Farmor

Världens bästa gullisar!!! Puss

Svar: :)
Natalie Ekroth

2013-04-15 09:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback