Core med Eva Nilbrink

Ikväll ska vi från Segerstas ungdomselit köra coreträning med Eva Nilbrink ute på fina Segersta, Eva Nilbrink är själv dressyryttare så jag tror att det kommer att bli superbra! Ska bli spännande att se om hon säger ungefär samma saker som vår PT Wilma i YRA, Wilma var verkligen grym så jag har höga förväntningar på Eva nu! :)
 
Nu när jag säger det så har jag precis mottagit mitt träningsprogram från Wilma som är analyserat och anpassat efter mig och min ridning. Jag är så jäkla taggad på det här nu så det finns inte. Vi ska bli bäst och då måste man som Mads säger "vara bäst på mest". Att vara en duktig ryttare räcker inte utan man måste vara duktig på allt runt omkring också, ingenting får lämnas åt den berömda slumpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback